sobota, 3 maja 2014

Przygoda

Niby w medytacji


Wczoraj ... czyli już pół roku minęło od listopada 2013 ...  jak zwykle w poniedziałek, jak zwykle medytacja zdrowia.... Przebiegała nieco inaczej, jakbym była już czysta (?)... pomyślałam, że to może być wpływ spotkania ze Światłością ... też mocne doświadczenie jednak nie ma na jego opisanie słów .

Przechodząc przez różne międzywymiarowe przestrzenie otrzymywałam co raz wyraźniejsze obrazy.... były jak klatki stop z życia na dworze króla Artura i dotyczyły Ginewry oraz Rycerzy okrągłego stołu. Jednak te obrazy bardziej były skupione na emocjach i uczuciach niż na faktach historycznych.

Widziałam jak to wiernie i oddanie Ginewra była żoną swego króla i męża ... to budziło zazdrość wielu dworzan... Zobaczyłam też jak to wrażliwa królowa darzyła platoniczną miłością rycerza Lancelota i jak ten rycerz odwzajemniał tą miłość panując nad swym pożądaniem... To było czyste... a jednak źli ludzie intrygą i plotką zniszczyli te związki.

Zrozpaczona i zdruzgotana oszczerstwami królowa wyrzekła się życia, zamknęła w klasztorze, złożyła śluby ubóstwa i nie tylko... ostatecznie umarła jako bezdzietna, smutna kobieta.

Zapytałam do czego mają mi służyć te obrazy uczuciowo emocjonalne.... dowiedziałam się, że w obecnym życiu też przerabiałam właśnie ten emocjonalny scenariusz... to było jakby zakończenie jakiejś książki, która pozostaje już w bibliotece...








Dalsze odpowiedzi przyszły już we śnie.
Otóż byłam w Szczecinie na jakiejś uczelni i sporo znajomych mi osób miało stanąć do obrony pracy. Kolega "W" był bardzo zdenerwowany, bo oblał egzamin przy pierwszym podejściu... teraz miał nadzieję zdać, bo pracę pomagał mu pisać sam rezydent (?)...
Spytał, czy ja też miałam pomoc rezydenta. Odpowiedziałam, że w Poznaniu na mojej uczelni był promotor i on cenzurował nasze prace ... powiedziałam, że był to człowiek tak nie zdecydowany, że w sumie napisałam trzy prace na ten sam temat i jak przyszło do obrony, to sama nie wiedziałam, którą wersję będę bronić... jednak udało się.
Wywiązała się bujna dyskusja i ja przyniosłam swoją pracę, która wyglądała dość dziwnie, był to plik dużych białych i czystych kartek, które zwinęłam w rulon. Nawet we śnie zdziwiło mnie, że na kartkach nie widać liter a całość jest nie oprawiona.

Po przebudzeniu przyszła do mnie informacja, że właśnie zdałam ten egzamin z życia... te czyste kartki, to coś nowego z czym będę mieć do czynienia, natomiast znajomi ze snu właśnie są w trakcie zdawania tego końcowego egzaminu i to już jest nie moja sprawa...
W sumie faktycznie czuję się fantastycznie, jakby tony trudnych emocji zasilały mnie teraz przetransformowaną energią radości... mocy ... 
No i sami zobaczcie jak to jest... niby medytacja... niby sen ... a jednak przekłada się na rzeczywistość...
i to jeszcze jak bardzo.

To moje nowe życie, to też nowe możliwości ... sesje fantomowe.
Jest to nowoczesne słowo ... FANTOMOWE... jednak metoda stara jak świat, poznawałam ją od starożytnych mistrzów tej sztuki magii.
Najwięcej kłopotów mamy z powodu starych, zapomnianych zobowiązań, programów, ślubów i podobnych blokad energetycznych.
Żyjemy w czasach ciekawych a energie nam sprzyjają pozbywać się ciężarów, które dźwigaliśmy nie raz przez wiele wcieleń.
Do tego algorytmy życia dostosowane do poprzednich czasów... w nowych energiach nie działają, lub działają na naszą szkodę. Tak więc jest też mnóstwo zwykłych programów do zamiany.

Poniżej cytuję wskazówki anioła Reguela, który również namawia to zajęcia się tym naglącym kłopotem większości ludzi... trzeba już zostawić wszystko co minęło, by objąć na nowo wszystko co niosą nowe energie.
"Uwolnienie
przeszłości nie musi być żmudnym procesem, a teraz jest czas
uwolnić się od starych ograniczeń. Negatywne programowania i
narzędzia nagromadzone w ciągu wielu wcieleń mogą mieć negatywny
wpływ na zdolność do prosperowania i rozwoju. Śluby muszą być
złamane. Śluby milczenia również mogą być tym, co powstrzymuje
cię od wypowiadania swojej prawdy. Śluby ubóstwa są często
największymi inhibitorami zdolności do obfitości i zabezpieczenia
finansowego dla siebie i twoich bliskich. Śluby celibatu są
szczególnie trudne do zidentyfikowania i uwolnienia i są w stanie
dość podstępnie sabotować twoje osobiste relacje. To tylko kilka
przykładów, ale są wystarczające, aby zobaczyć, do czego to
prowadzi.
Twoja
ciekawość tego, “co się stało, kiedy i dlaczego” może Ciebie
poprowadzić do własnych odkryć
Powszechnym
błędem jest uważanie, że musisz udać się “w czasie” i
rzeczywiście przeżyć stare urazy, i że trzeba doświadczyć na
nowo przyczyny tego, co ci dolega. Jeśli uważasz, że zwiedzanie
innych wcieleń doprowadzi do tego lepiej niż inne środki, zachęcam
Cię, tak. Przeglądaj do syta. Odkrycia te mogą być najbardziej
ekscytującą, fascynującą przygodą. Ale niech będzie wiadomo, że
w procesie tym nie trzeba na nowo przeżywać starego bólu.

Wystarczy
określić swój zamiar na indywidualnym planie.
Określ
dziedziny życia, które wydają się być w stagnacji i zablokowane.
Zwróć tam swoją uwagę i stanowczo stwierdź, że użytkownik
decyduje się zerwać stare więzi, że wszystkie zaległe zadłużenie
ma być oznaczone jako “opłacone w całości”, i że niniejszym
odłączasz się i odrywasz od wszelkiej ciemności, pasożytniczego
programowania i więzi. 
Poczuj
się wreszcie wolny od wszystkich przechowywanych utknięć w
powtarzających się wzorcach autodestrukcyjnych zachowań.
Usuwanie
tego jest sposobem na stworzenie otwartej przestrzeni dla szczęścia
i dobrobytu. Barier, które uniemożliwiły uzyskanie dostępu do
swoich możliwości, już nie będzie, otrzymasz wielką jasność
widzenia. Droga do pełnej manifest owacji twoich marzeń i
niezrealizowanych potencjałów została szeroko otwarta. Ten sposób
może być również stosowany w innych trudnych sytuacjach. Poznacie
spokój.

Pragnę
również podkreślić, że każda osoba musi zrobić to na poziomie
indywidualnym. 
Wiem,
że w ciele najmniejszego dziecka może mieszkać dusza
doświadczonego krzyżowca. Choć może nie być to widoczne na
zewnątrz, twoi ukochani są w stałej komunikacji, również na
najwyższym poziomie świadomości. Często podczas snu są uczeni i
przygotowywani na to, co będzie dalej. Oni nie będą zaskoczeni,
możesz być pewien. 
Jednak
wiedz, że droga, którą wybrali, jest ich, i tego się trzymaj.
Kiedy
w pełni wykorzystasz ten czas transformacji, zastój w działaniu
nie będzie trwał dłużej. Jest to idealny czas na badania i
rozwój, na rzecz wzrostu i odmłodzenia.
Jestem
Raguel, i życzę wam pokoju."

Sesje można robić też samodzielnie... trzeba jednak zapoznać się, najlepiej od osoby, która tą metodę już zna. No i trzeba już mieć dostosowane wibracje do przestrzeni, w których te sesje przebiegają.
Wszystkim życzę radosnego, bogatego i aktywnego życia w pełnym zdrowiu na wszystkich poziomach.
Hania, Wanda, Fateha, Gerlanda, Anillach, Shee.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz