sobota, 3 maja 2014

Światło i cień oto nasz balans

Jak wiadomo w świecie materii mamy tyle światła co i cienia. Jeśli wznosisz się do światła... to i cień wzrasta. Można powiedzieć, że im większe światło, tym większy cień  ... im mocniejsze światło, tym mocniejszy cień .
Miałam wątpliwą przyjemność zrozumienia tej prawdy .

Usiłowałam pomagać innym i nieciekawie się to skończyło...  ataki energetyczny był bardzo mocny, światło sobie z nim niemrawo radziło... no i wreszcie zrozumiałam po co potrzebna jest strona cienia.

Otóż mamy wszyscy i każden z nas 100 % wszystkich możliwości... tak by można było doświadczyć najrozmaitszych smaków życia. Jako ludzie podzieliliśmy sobie te wszystkie możliwości na dwie grupy : dobro i zło. Do dobra zaliczamy uprzejmość, miłość, radość ... i wiele podobnych emocji i uczuć. Natomiast do cienia zaliczamy gburowatość, nienawiść, złość ... i inne cechy przeciwne.

Idealna równowaga wymaga aby było w nas tyle samo jednego i drugiego... więc weźmy za przykład radość... gdy żyjemy radością, to złość i nienawiść są deponowane w cieniu... nie używane zasilają nasz cień... a cień głęboko, wstydliwie schowany nudzi się i czasem robi nam psikusy.
W życiu społecznym potępiamy, wręcz piętnujemy cechy cienia.... nie rozumiemy do czego ma służyć ten nasz cień i żyjemy w rozterce.

Mistrz Jeszua powiedział: "jeśli ktoś cię uderzy w policzek, no nadstaw drugi"... czy chodziło mu o to byśmy bezmyślnie pozwalali się bić i jak sadomasochiści wystawiali się na razy ???   NIE !!!

Ten drugi policzek, to właśnie lico naszego cienia. Uderzysz mnie... no trudno, jako światło reagować nie będę, bo przemoc należy do domeny cienia ... mój cień też zna przemoc i będzie wiedział co z tym zrobić.

Tego olśnienia doznałam właśnie wczoraj (17.04.2014)  i poprosiłam mój cień by chronił mnie przed agresorami... otoczył jako przednia straż moją ochronę energetyczną ze światła i każdego o niecnych zamiarach poinformował, że własnie z nim będzie miał doczynienia. A wiadomo im większe światło, tym i cień większy i łatwo sobie radzi ze złośliwymi pchłami .

Życzę nam wszystkim mądrego używania swego światła i cienia w nieustannym dążeniu do harmonii .


Hania, Wanda, Fateha, Gerlanda, Anillah, Shee 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz