wtorek, 17 czerwca 2014

Podróż życia

czyli mój wybór

Ten artykuł, to moje credo, które spisałam w 2005 roku i jest do dziś na moim starym blogu. Przyznaję, że wówczas moje słowa były mało zrozumiałe ... dopiero teraz ludzie szukają, są gotowi ... świadomość się zmieniła... tak czy tak ... udostępniam tamte teksty, by mogły spełnić swoje zadanie.

Tak, zdecydowałam się wziąć udział w tym czasie wielkich zmian. Jestem tu aby pomóc inspirować świadomość ludzką. Razem z pierwszą i liczną grupą doświadczyłam wiele, wiele problemów z którymi Ziemia i jej reszta mieszkańców teraz się para.

Tak, przeszłam własny kryzys finansowy - teraz przechodzą go inni. Podobnie przeszłam przez zmiany biologiczne i środowiskowe z wieloma problemami zdrowotnymi.
Nauczyłam się jak uleczać swoje własne ciało, tak jak teraz Ziemia uczy się uleczyć siebie.
Przeszłam wiele problemów psychologicznych zastanawiając się kim jestem, wątpiąc we własną wartość, zastanawiającą się co mam teraz ze sobą zrobić. Mój cały stary świat runął ponad 10 lat temu, jeszcze w ubiegłym wieku.
Przyszło mi powstać z popiołów jak Feniksowi.
Teraz widzę wokół siebie jak z takimi problemami musi uporać się reszta planety.

Poradziłam sobie z wieloma, wieloma problemami. Przeszłam to w sposób osobisty i wewnętrzny ... i teraz, kiedy inni to przechodzą - każdy po swojemu - mogę im pomagać.

Wiem i rozumiem w swoim sercu, że są alternatywne sposoby w leczeniu, finansach, zarządzaniu i starych metodach życia.
To, że mam taką wizję i mądrość serca nie oznacza, że mam gotowe formuły nad którymi obecnie pracują naukowcy. Nie mam też zapędów misjonarskich i ewangelizacyjnych by innym mówić co mają robić, a czego nie.
Pozwalam żeby to co mam w swoim sercu - wszystko to czego nauczyłam się o sobie i o Nowej Świadomości i o Oświeceniu - teraz promieniowało dla reszty świata.

Tak, biorę udział w tworzeniu i poszerzaniu potencjału, który staje się częścią masowej świadomości i jest dostępny dla tych, którzy zechcą go wybrać. Ten potencjał dociera do tych, którzy szukają.
Kiedy otworzycie wasze serca i pozwolicie na to by promieniowały, to nowa świadomość staje się dostępna dla innych i pojawia się sposób, który ich za inspiruje i znajdą nowe i genialne formuły i rozwiązania.
Ja nie muszę znać formuły - jedynie potencjał jaki jest możliwy. Przybyłam tu aby promieniować Nowe Potencjały aby pomóc w inspirowaniu świadomości na świecie, który się zmienia bardzo, bardzo szybko.
Technologia idzie za świadomością i dlatego tak ważne jest by ludzie otwarli swe serca na Miłość i na Nową Energię.
Kiedy otworzycie wasze serca wypełnione doświadczeniami z tak wielu żyć, z poprzednich wcieleń i teraz, z taką wielką nową świadomością, kiedy zaczynacie to promieniować do budynków, miast i wsi - to jest właśnie ta nowa świadomość, która przynosi zmiany. Ona może być odebrana przez innych, którzy zainspirowani zaczną pracować nad zmianami.

Nie jest to czas na uciekanie i chowanie - gdzie przed samym sobą chcesz uciec?
Nie jest to czas na martwienie się konspiracjami - jeśli ich nie chcesz, to czemu zasilasz je własną energią?
Nie jest to czas aby krytykować i tworzyć przerażające przepowiednie końca świata - nie karmcie własną energią takiej postawy, bo może zaszkodzić waszemu osobistemu życiu.
Teraz jest czas na inspirowanie, na bycie sobą, na dzielenie się ze światem i na obserwowanie zmian.
Wszystkim, którzy zwracają się po pomoc chętnie takowej udzielam i mocno podkreślam, że pomoc jest czym innym niż wyręczanie.

Wskazuję miejsce, gdzie czeka "upragniony skarb", tłumaczę jak można pokonać przeszkody na drodze - ale swoją drogę masz przejść osobiście - ja swoją już przeszłam.

W ostatnich miesiącach wielu jest zaskoczonych zmianami, które wydarzyły się w tak krótkim czasie. Uwagę przyciągają szczególnie te, które nie są mile widziane. Zrozumcie, że jest tego powód, że Ziemia przechodzi największe zmiany w swojej historii. Ziemia się rozwija i to wszystko jest częścią tego procesu.

Życzę wam abyście na bardzo osobistym poziomie cieszyli się życiem. Nie ma nic lepszego niż Radość Życia. Cieszcie się tym, że jesteście ludźmi.

Otwórzcie serca, otwórzcie świadomość i pozwólcie aby świat to widział.
A jeśli chcesz przez swoje zmiany przejść łagodnie, to naucz się dzielić i łączyć energie.

Zwróć się do mnie lub kogoś innego, kto już swoją przemianę przeszedł i poproś o wiedzę jaka jest ci potrzebna.

Dokonaj wyborów, zdecyduj coś i ciesz się swymi wyborami i całym dobrodziejstwem ich inwentarza.


Hania, Wanda, Fateha, Gerlanda, Anillach, Shee










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz