piątek, 24 maja 2013

Nowa formuła



KONFERENCJA

Pomysł





W strych energiach mieliśmy nacisk na zdobywanie wiedzy. Wielu z nas pobierało ją na wszelkiego rodzaju kursach, warsztatach i wykładach. Sama organizowałam wiele kursów Reiki wszystkich stopni oraz spotkań, na których ludzie wymieniali się doświadczeniem. Jednak ten etap się skończył.

Teraz jesteśmy wraz z Ziemią w nowych energiach... teraz jest od nas wymagane stosowanie zdobytej wiedzy. Do tego czas płynie symultatycznie i jest to wyczuwalne przez co raz większe kręgi ludzi.

W jaki sposób pogodzić pęd do wiedzy z jej doświadczaniem?

Oczywiście można nadal brać udział we wszelkich kursach, co jest i kosztowne i pochłania czas... jednak przerabianie tej wiedzy na doświadczenie przebiega w codzienności... w każdej chwili... a z tym większość radzi sobie trochę gorzej.
Często spotykam taka postawę: brałem udział w warsztatach … (tu padają znane nazwiska i metody jakimi się posługują), więc wiem dobrze.... I co? Ta wiedza nie doświadczona w prawdzie jest tylko „uduchowionym ego”... w codziennym życiu nadal frustracje, niezadowolenie i jeszcze ukryte... bo jak się przyznać, że wiedza sama w sobie rezultatów nie daje???

Myślałam, medytowałam... dyskutowałam z radami Światła... nie bardzo chciałam, a jednak doszłam do wniosku, że skoro „ najęłam się za psa ogrodnika, to i będę szczekać”

Z tej rady na inną dzielę się z Wami pomysłem .

Jestem gotowa do prowadzenia sesji tak indywidualnych, jak i grupowych przez Skype. Dla mnie i pewnie nie tylko jest to swego rodzaju nowość.

tak może wyglądać Twój Eden
Ma to być rodzaj spotkań klubowych. One są całkowicie dla Was.

Podczas tych rozmów otrzymujecie bezpieczną przestrzeń, w której możecie zadawać pytania co do natury sprawy, rozładować zgromadzone napięcia emocjonalno mentalne a także moje i prze ze mnie wsparcie wibracyjno energetyczne.

Mam też w swoim skarbcu doświadczeń wiele „technologii” duchowych, które są bardzo skuteczne. Przekazuję je w rozmowie, bo na początku niezbędne jest przekazanie wzorca energetycznego...

Jak sami widzicie, nie będą to porady wróżbiarskie, choć i jak taka potrzeba zaistnieje, można przewidzieć skutki niektórych decyzji...

Jednak moim zadaniem jest prowadzić ludzi do samodzielności... do suwerenności... i podjęcia odpowiedzialności za siebie.

Oczywiście nadal Energia Reiki działa... uczymy się jedynie mądrzej z niej korzystać. Dla tego każdy, kto zechce zapoznać się i przyjąć znaki Reiki, też jestem gotowa służyć zarówno znakami, jak i wiedzą o tychże, w jaki sposób nadać Reiki sygnaturę nowych energii.
Słysze opinie różne o tym jak to jest szkodliwe Reiki, jednak ci krytykanci nie wiedzą czym jest ta energia i że tak naprawdę krytykują Ducha... w naszej kulturze zwanego Duchem Świętym... Z takimi opiniami nie polemizuję i nie biorę udziału w dyskusjach.

Wyznaję zasadę, że skoro chcesz wiedzieć … miej odwagę doświadczyć.

Tak więc spotkania przez media nie są przeznaczone dla dyskusji intelektualnych... są skierowane na działania doświadczalne.

We wcześniejszym artykule „Przebudzenie, czyli otwarcie oczu” podałam wszelkie sposoby skontaktowania się ze mną oraz szereg pomocnych informacji.

Link do artykułu tutaj :

Czekam w miłości i radości na Ciebie jeśli taka Twoja wola.

Hania sansai








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz