wtorek, 7 maja 2013

O mnie

Kim jestem jako ziemski człowiek?
Miałam już kilka próśb o przedstawienie się kim jestem... co robię ... czym się zajmuję. Przyznaję, że nie najlepiej mi wychodzi pisanie o sobie samej z jednej strony, a z drugiej przyznaję rację, że czytelnicy mych blogów powinni cokolwiek o mnie wiedzieć. Z tej rady na inną powstał tekst, który
 mam nadzieję, pomoże Wam nieco mnie poznać. Tak więc zaczynam.


Jestem bardzo młodą osobą na skali wieczności. Tak na dziś to osiemnaście plus 43 lata praktyki w Teatrze Życie.

Jako pasjonatka jestem nieustannie zafascynowana doskonałością natury. Otaczam się roślinami. Z licznych zwierząt, pod moją opieką pozostała kotka ... odwiedza mnie naprawdę dużo ptaków, które nieustannie zabawiają mnie swoim śpiewem, tak wyrażając wdzięczność za dokarmianie. Wszystkie te ptaki żyją na wolności i jest ich wiele gatunków na których szczerze mówiąc nie znam się.

Uczę się i nauczam o duchowości,o pracy z energiami oraz jak uzyskać wyższą jakość życia człowieka.

Żyjąc w harmonii z naturą zdobywam co raz nową wiedzę o sposobach jakimi się posługuje wypełniając Wielkie Prawo i jednocześnie doskonale bawię się przy utrzymywaniu własnej równowagi.

Zajmuję się czymś co roboczo nazwałam "instrukcją obsługi człowieka", choć nazywają to też „trener” lub coach, co i tak jest tym samym.

Udało mi się zrealizować swoje marzenie i zajmuję się „ Klubem Radosnego Życia”.

Ponieważ zawsze uznawałam to kim dany człowiek jest a nie jakie posiada dyplomy i wykształcenie, więc nie wymieniam swojej drogi edukacji konwencjonalnej. 
Zresztą zajęcia też prowadzę w ramach spotkań klubowych, gdyż zrezygnowałam zupełnie z głoszenia „wykładów” czy organizowania „kursów”.

Swoją wiedzą dzielę się (poza bezpośrednimi spotkaniami)   na blogach :

http://hanka-janukowicz.blogspot.com/ Blog o Aniołach i Zodiaku

Jestem też na face boku, a na fen page jest klub: http://www.facebook.com/KlubRadosnegoZycia

Często przyjmuję ludzi bezpośrednio... przez rozmowę telefoniczną... na Skypie. Mogę prowadzić nawet spotkania klubowe przez Skype  co zdarza się już co raz częściej. Tak więc pomagam i dzielę się wiedzą w rozmowie... nie na czacie, bo to jest zbyt karkołomne utrzymywać równowagę, oczyszczać przestrzenie i jeszcze piać ... czapka z głów przed tym, kto się zgadza na takie rozproszenie.

Ach, no i bym zapomniała. Skype: fateha3, telefony: (67)387 33 00 oraz 605 272 649... z zagranicy trzeba dodać +48, ale o tym wszyscy już wiedzą .

Myślę, że zaspokoiłam zakomunikowana mi potrzebę.

Życzę Wszystkim Istotom bycia w stanie Radości i Obfitości zarówno materialnej, jak i duchowej.

Hania  sansai

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz